Proč „Czech Industry Challenge“ ?
Český průmysl se po skončení nouzového stavu restartoval! Produkční kapacita roste, je však limitována lidskými zdroji. Nejen výrobním podnikům chybí kvalifikovaní zaměstnanci všech věkových skupin. Jak tedy motivovat nové pracovníky, aby se stali součástí firmy a zůstali věrni značce svého zaměstnavatele? A jak je ideálně, a pokud možno i co nejrychleji, v digitálním prostoru oslovit? A čím zaujmout ty mladší ročníky, které se o výběru studia a následného povolání teprve rozhodují? Vedle atraktivního mzdového ohodnocení je základem především kreativní marketingová komunikace dovnitř firmy i navenek, která se bez poutavé vizuální komunikace a trefné textace neobejde. Vizuální komunikace i emoční vnímání jsou totiž fenoménem dnešní zrychlené doby. Klíčem k maximálnímu zviditelnění firem i jejich značek a alespoň částečnému řešení dlouhodobě neuspokojivé situace v zaměstnávání v českém průmyslu může být nový podnět, který dá českým firmám impuls daný stav ovlivnit či zcela změnit. Představujeme národní iniciativu Czech Industry Challenge (= CICH), jež má aktivním firmám tyto otázky pomoci řešit prostřednictvím šesti stimulů: