Jitka Vysekalová
Jitka Vysekalová
prezidentka České marketingové společnosti
Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D., v současné době působí jako nezávislý poradce v oblastech psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu. Zastává významné funkce v oborových a profesních organizacích. Přednáší na VŠE Praha, VŠKK, Praha UTB Zlín a dalších školách i odborných konferencích, je členkou několika porot v oblasti reklamy, publikuje v mnoha odborných periodikách.
Jitka Vysekalová je prezidentkou České marketingové společnosti (ČMS), členkou Evropské společnosti pro výzkum trhu a veřejného mínění (ESOMAR) Českomoravské psychologické společnosti (ČMPS). Zároveň je autorkou nebo spoluautorkou knižních publikací jako např. Psychologie reklamy, Psychologie spotřebitele, Psychologie trhu, Marketing, Reklama – Jak dělat reklamu, Image a firemní identita a dalších. V jednom rozhovoru na sebe prozradila, že jejím oblíbením citátem je: Oscar Wilde: „Jediný způsob, jak se zbavit pokušení, je podlehnout mu.“ Ve volném čase si Jitka ráda užívá posezení s přáteli při dobrém bílém víně.
.
.
.
.