Stimul č. 2 - Kreativní nábor
V rámci tohoto stimulu se průmyslové firmy mohou zapojit do jedné, dvou nebo všech 3 výzev níže:
* Náborové video
* Nevšední reklamní předmět
* Kreativní "Team Challenge"
Porotci budou posuzovat přihlášené náborové videokampaně i celofiremní videa s ohledem na jejich nápaditost, inovativní pojetí, integrovanost digitálních prvků, schopnosti videa zaujmout a získat cílovou skupinu, dále pak porotci budou hodnotit nezbytnou vizuální a obsahovou složku, grafické zpracování a celkový dojem z pohledu současné problematiky na trhu práce, trendů v oblasti benefitů a současných potřeb studentů a/nebo uchazečů o práci.
V rámci výzvy „Nevšední reklamní předmět“ porota bude hodnotit tematičnost ve vztahu k činnosti přihlašovatele, nápaditost, originalitu a kreativní zpracování přihlášeného reklamního předmětu, který přihlašovatel pořadateli dodá formou fotografií a krátkého videa, případně doručí ve fyzické podobě poštou, kdy si pořadatel sám pro tento reklamní předmět zpracuje krátké video pro porotu. Porotci nebudou hodnotit způsob zpracování fotografie/videa, ale samotný reklamní předmět.
Dále v rámci otevřené výzvy „Kreativní Team Challenge“ bude porota hodnotit fotografii týmu přihlašovatele s ohledem na popsaný „challenge“, originalitu, kreativitu i nápaditost pojetí zvoleného týmového „challenge“ i fotografického zachycení.
Zajímavé kampaně formují mládež už při volbě studia či následného povolání. Proto je nejvyšší čas zkusit štěstí v oborovém srovnání, mít možnost zpětné vazby i doporučení od renomované poroty a po závěrečném slavnostním vyhlášení si užít popularitu offline i online jako například vítěz prvního ročníku CICHu, společnost Ferrit, v soutěžní kategorii „Náborové video":
.
.
.
.