Výzva č. 3 - Firemní web

Firemní webové stránky jsou vizitkou každé organizace. Jejich prostřednictvím si veřejnost utváří první dojem o firmě, o tom, co vytváří, zpracovává či inovuje, s kým obchoduje a především, jak je společensky odpovědná. Pro studenty i žadatele o práci je firemní web rozcestníkem na kariérní stránky. Předmětem této výzvy je hodnocení vizuální, orientační a obsahové stránky firemního webu společně s nabídkou a uspořádáním sekce „Kariéra“, jež následně z těchto stránek vychází.

Přihlášené firmy v rámci této výzvy získají srovnání ve svém odvětví včetně doporučení odborných porotců jak do budoucna efektivně upravit web (i sekci „Kariéra“) tak, aby odpovídal či předčil současné požadavky trhu, aby byl pro uchazeče o práci atraktivní, z hlediska marketingové komunikace působivý a především naplnil cíle tohoto komunikačního nástroje. Přihlášení do této výzvy lze realizovat nakopírováním firemní url adresy do online formuláře na webových stránkách CICHu.

uživatelský obsah - vždy jako první článek - NEMAZAT!!!

---slider pro resp---

slider slider slider

Czech Industry Challenge

start 5. března 2019 - uzávěrka 25. května 2019!

Národní iniciativa pro firmy z rozmanitých průmyslových odvětví na podporu

značky zaměstnavatele a náboru nových pracovníků.


Odhalení krás českého průmyslu a nových lukrativních oborů

formou následné putovní výstavy „Czech Industry Photo“

především pro rodiče, děti a mládež.

patička

CZECH INDUSTRY CHALLENGE

© 2019

.

.

.

.