Výzva č. 3 - Firemní a kariérní web
Firemní webové stránky jsou vizitkou každé organizace. Jejich prostřednictvím si veřejnost utváří první dojem o firmě, o tom, co vytváří, zpracovává či inovuje, s kým obchoduje a především, jak je společensky odpovědná. Pro studenty i žadatele o práci je firemní web rozcestníkem na kariérní stránky. Některé firmy mají z různých důvodů vytvořené samostatné kariérní mikrostránky. Předmětem této výzvy je hodnocení vizuální, orientační a obsahové stránky:
* firemních webových stránek v českém jazyce (hodnocené jako celek včetně sekce „Kariéra") nebo
* samostatných kariérních mikrostránek v češtině.
Přihlášené firmy získají v rámci této výzvy srovnání ve svém odvětví. Rovněž obdrží v případě zájmu zpětnou vazbu a doporučení od odborných porotců, kdyby se v budoucnu rozhodly nechat si upravit firemní a kariérní stránky tak, aby odpovídaly či předčily současné požadavky trhu. Tedy aby jejich web byl pro uchazeče o práci atraktivní, z hlediska marketingové komunikace působivý a především naplnil cíle tohoto komunikačního nástroje.
.
.
.
.