Výzva č. 2 - Náborová kampaň

 

Tisíce podnětů na nás útočí denně ze všech stran. Co nás tedy v té změti informací osloví natolik, že si naše oči i uši na pár vteřin najdou cestu k nějakému náborovému letáku či rekrutačnímu videu i v případě, že práci zatím nehledáme? Tak především, náborová kampaň musí veřejnost dostatečně něčím oslovit. Měla by mít zajímavý vizuální podnět s chytře provázanou textací, jež není dlouhá, je úderná, vystihne firemní přednosti i zajímavé odlišnosti, má nápad a třeba i vtip. Nudné HR marketingové kampaně nikoho neosloví a firmám nezajistí plánovaný výsledek. Proto je tato výzva určena firmám, které se nezdráhají pochlubit:

*  náborovým letákem a/nebo
*  náborovým videem nebo
*  integrovanou HR marketingovou kampaní.


Zajímavé kampaně formují mládež už při volbě studia či následného povolání. Proto je nejvyšší čas zkusit štěstí v oborovém srovnání, mít možnost zpětné vazby i doporučení od renomované poroty a po závěrečném galavyhlášení si užít popularitu offline i online jako například vítěz prvního ročníku, společnost Ferrit, v soutěžní kategorii „Náborové video": 

 

uživatelský obsah - vždy jako první článek - NEMAZAT!!!

---slider pro resp---

slider slider slider

Czech Industry Challenge

vyhlášení výsledků 10. prosince 2020

Národní iniciativa pro firmy z rozmanitých odvětví průmyslu pro podporu růstu

jejich značky, příliv zakázek a talentů.


Odhalení skrytých krás českého průmyslu

formou návazné osvětové putovní výstavy „Czech Industry Photo“

především pro rodiče, děti a mládež.

patička

CZECH INDUSTRY CHALLENGE

© 2019

.

.

.

.