Výzva č. 2 - Náborová kampaň

 

Tisíce podnětů na nás útočí denně ze všech stran. Co nás tedy v té změti informací osloví natolik, že si naše oči i uši na pár vteřin najdou cestu k nějakému náborovému letáku či rekrutačnímu videu i v případě, že práci zatím nehledáme? Tak především, náborová kampaň musí veřejnost dostatečně něčím oslovit. Měla by mít zajímavý vizuální podnět s chytře provázanou textací, která není dlouhá, je úderná, vystihne firemní přednosti i zajímavé odlišnosti, má nápad a třeba i vtip. Nudné náborové kampaně nikoho neosloví a firmám nezajistí plánovaný výsledek. Proto je tato výzva určena firmám, které se nezdráhají svým náborovým letákem a/nebo videem (nebo obojím) pochlubit.

Zajímavé náborové kampaně formují mládež už při volbě studia či následného povolání. Proto je nejvyšší čas zkusit štěstí v oborovém srovnání, mít možnost zpětné vazby i doporučení od poroty a po závěrečném vyhlášení si užít popularitu offline i online. Přihlášení do této výzvy proběhne prostřednictvím webových stránek CICHu a bude velmi jednoduché – postačí vyplnit firemní údaje a do online formuláře nakopírovat url adresu soutěžního videa, které je v češtině anebo doplněno o české titulky, popřípadě také nahrát i náborově-komunikační leták v českém jazyce v PDF nebo JPG/JPEG/PNG formátu. 

uživatelský obsah - vždy jako první článek - NEMAZAT!!!

---slider pro resp---

slider slider slider

Czech Industry Challenge

start 5. března 2019 - uzávěrka 16. září 2019!

Národní iniciativa pro firmy z rozmanitých průmyslových odvětví na podporu

značky zaměstnavatele a náboru nových pracovníků.


Odhalení krás českého průmyslu a nových lukrativních oborů

formou následné putovní výstavy „Czech Industry Photo“

především pro rodiče, děti a mládež.

patička

CZECH INDUSTRY CHALLENGE

© 2019

.

.

.

.