Výzva č. 1 - Průmyslová fotografie

Mít firemní brožury, webové stránky či PR články v časopisech bez poutavých fotografií by byly z pohledu finálního efektu zcela vyhozené peníze a úsilí. Především v dnešní digitální době webových stránek, sociálních sítí, reklamního prostoru pro náborové kampaně v systémech Google AdWords či Sklik je důležité mít uhrančivé fotografie, které veřejnost osloví. A takové obrázky je třeba často obměňovat, přicházet s nápady na nové snímky, aby si firma vytvořila dostatečnou základnu sledujících a fanoušků, kteří si z dané značky utvoří svůj lovebrand a časem pro danou firmu začnou třeba i pracovat. První výzva CICHu tedy představuje podnět pro prezentaci nejpůsobivějších firemních fotografií. Tyto fotky by měly mít přidanou hodnotu, tedy umělecký přesah, aby se mohly následně objevit na putovní výstavě „CZECH INDUSTRY PHOTO“, která bude pro veřejnost zdarma a bude srovnatelná s prestižní fotoexhibicí Czech Press Photo.


Tato výzva cílí na umělecky pojaté záběry z firemních areálů, vývojových a zpracovatelských postupů s pracovníky i bez, nevšední úhly pohledu na stroje, roboty, materiál, zásoby, logistiku atd. – s efekty slunce, zářivek, ohně či tmy – je zde zcela o volné zpracování s důrazem na uměleckou hodnotu fotografie. Poutavé fotografie potřebují všechny firmy, které mají zájem se věnovat budování své image a tedy i své značce zaměstnavatele jako celku v současném zrychleném světě, kdy veřejnost žije tzv. v obrazech a rozhoduje se na základě emočního vnímání. Většina podniků už takové fotografie nafocené má, některé potřebují fotografie nové, aktuální.


Zájemci z řad firem mohou:

  • využít služeb vlastního fotografa,
  • zapojit do focení vlastní zaměstnance pro zvýšení angažovanosti a hrdosti vůči zaměstnavateli, anebo
  • dle zvoleného kraje oslovit doporučené fotografy z přiloženého seznamu členů Asociace profesionálních fotografů /APF/ i ostatních přihlášených fotografů /nečlenů APF/.


Záměrem CICHu je od podzimu 2019 prezentovat v Brně, Praze a Ostravě nejpůsobivější fotografie zvolené v 1. ročníku formou výstavy „CZECH INDUSTRY PHOTO“ uchazečům o práci, dětem, mládeži i jejich rodičům, kteří je při volbě studia a následného povolání ovlivňují.


Firmy mohou přihlásit i své starší fotografie, které vznikly v předchozích letech. Musí však vlastnit právo na jejich užití a podle autorského zákona musí každou přihlášenou fotografii označit jménem autora fotografie. Nejpoutavější snímky oceněné odbornou porotou složenou převážně z expertů Asociace profesionálních fotografů se objeví na putovní výstavě CZECH INDUSTRY PHOTO v České republice a na konci jara 2020 výhledově i v zahraničí. Všechny zapojené fotografie budou zveřejněny po ukončení 1. ročníku putovní výstavy CZECH INDUSTRY PHOTO na sociální síti Instagram (@czechindustry).


Přihlášením se do této výzvy CICH napomůže zviditelnit firmy samotné i jejich byznys prostřednictvím obrázků, které zaručeně nikdo nepřehlédne. Fotografie budou totiž na putovní výstavě označeny názvem firmy a procesu, webovými stránkami podniku a jménem autora snímku. A externí PR včetně HR marketingu fungují dostatečně skvěle, pokud jsou něčím unikátní. Ojedinělé fotografie vybrané porotou firmám zajistí postup na cestě budování značky a rovněž pozvednou samotné průmyslové odvětví ve vnímání dětí, mládeže, jejich rodičů a potenciálních žadatelů o práci. O poutavé snímky předběžně projevili zájem také média, veřejný i vzdělávací sektor pro další propagaci průmyslu.

 

uživatelský obsah - vždy jako první článek - NEMAZAT!!!

---slider pro resp---

slider slider slider

Czech Industry Challenge

start 5. března 2019 - uzávěrka 25. května 2019!

Národní iniciativa pro firmy z rozmanitých průmyslových odvětví na podporu

značky zaměstnavatele a náboru nových pracovníků.


Odhalení krás českého průmyslu a nových lukrativních oborů

formou následné putovní výstavy „Czech Industry Photo“

především pro rodiče, děti a mládež.

patička

CZECH INDUSTRY CHALLENGE

© 2019

.

.

.

.